Haticecinar benım oğlumda 5yasında Kızımda 3.5yasında benım kesem fasulye gıbıydı ilk gördüğüm genede hayırlısı olur inş iki istedık demekkı tek Hakkı'mızda hayırlısıymıs çünkü ben ıkızdım tekım ölmüs sonra oğlum ikizdi tekı düştü kızım oldu ama sıradanı ikiz beklerken tek oldu kısmet hayırlısı genede ama meraktan ölüyorum günler gecmıyo 😉