Kızlar öncelikle Merhaba.
Hamileliğimin başından itibaren idrar tahlillerimde enfeksiyon çok yüksek çıkıyor hatta dr şaşırıyor sonra bi kültür testi üreme olmadi. Yani bakteri yüksekliği belki de yatış verilicek kadar yüksek çıkıyor. Lökosit aynı şekilde. Üreme olsun tabii ki istemiyorum:)) üreme olmayınca dr antibiyotik vermiyor. Ilk gebeliğim de erken doğum yaptım enfeksiyon sebebiyle ve oğluma geçtiği için kuvozde kaldi(kilosu boyu çiğer gelişimi çok iyidi). Ayni süreci yasamak istemiyorum tekrar tek korkum bu. Bende şimdi var mi yok mu yoksa bebeğe geçen ne erken doğuma sebeb olan ne ? 35+2 suan. Oglumu 36+4 dunyaya geldi. Başına böyle birşey gelen var mi? Perşembe kültür sonucunu götürücem dr a gerçi cevabı biliyorum. Kültür temizse enfeksiyon yoktur :))