Sinemeydan Kızlar ben muane icin gittim sancım cıktı 34+1 di sonra yatışım yapıldı bebegimm icin akciger iğnesi yapıldı bugun ise 34+4 sancılarım hayla var her an gelebilir bebegim sizin başınıza geldimi akciğer geliştirici igne yedikten sonra ne oldu?
Fatmapelit12345 Sinemeydan Bende birazdan hastaneye gitcem iki gündür sanciya benzer biseyler hissediyorum bakalım inşallah sancı değildir bende 34+1
AhseninAnnesii Fatmapelit12345 nasil bi sey yaşıyosunuz bende yasiyorum bi seyler de emin olamadim. Dünden beri belimden kasigima agri vuruyor ama cok hafif hani sanci bile diyemiyorum. Duzenli aralıklarla degil. Bende geceye dogru dus aldim plateste egzersiz yaptim rahatladim. Sonra bugunde baktim hala ayni agrilar oluyo bi duzenli gibi geliyo bi bakiyorum duzensiz. Arada bir de karnim kasiliyo. Anlayamadim. Bende 35+4üm
Fatmapelit12345 AhseninAnnesii Anlattiniz gibiyim o yüzden esimi bekliyorum gitmek için riske gerek yok sezaryen dikişlerin var zaten açılma olabilir eğer sanciysa bu
Fatmapelit12345 AhseninAnnesii Gittim geldim doğum sancısı değil dedi alttaan progestan kullan dedi magnezyuma devam dedi