Kızlar hayırlı akşamlar. 39+2 hamileyim. Göbeğim de henüz inmedi, açılma yok, sancı yok. Bebeğim de başı 2 hafta önden gidiyor. Ya normal doğum olmazsa diye kendimce endişe ediyorum. Tabii sağlıklı olduktan sonra sezaryen de olur ama insanın yine de gönlünden normal dogum geçiyor. Benim gibi olup sonrasında normal doğuran var mı?