Nurr_cemre27 Hanımlar sancım 6 dakika da bir geliyor . Ama 15 saniye kadar sürüyor . Saati tuttum 2 saate yakın bu şekilde . Hastaneye gideyim mi erken mi . Erkenden gitmek istemiyorum da çok bekletiyorlar . Yardımcı olun lütfen
K1-fatma Nurr_cemre27 benim de gece başlamıştı sabaha kadar 10 dk da 1 gelmişti sancı sabahında doktoruma gittim kontrol sırasında nişanım gelmişti akşam 5 gibi de doğum yapmıştım
Halimbey Nurr_cemre27 zaten eve yolluyorlar evde çekin sancinizi diyorlar kontrol amaclı gidebilirsiniz
Muhikotu Sancınız şiddetlenerek artıyor mu? Bana da aynı şekilde geldi dün şiddetlenerek artmadığı için bekledim ve bi süre sonra geçti maalesef :D 38+3’teyim bu arada gelsin diye bekliyorum.
Nurr_cemre27 Muhikotu sancı gelince şiddetli bir sancı olarak geliyor evet. Şimdi 20 dkkaya yükseldi . Hala bekliyorum
Nurr_cemre27 K1-fatma burda yılbaşından dolayı doktorlar hep kapalı mecbur hastaneye gidicem oraya da erken gitmek çok yoruyor insanı . Geceye kadar beklicem hayırlısı
Nurr_cemre27 K1-fatma lütfen dualarınızda bulundurun beni de . Çok korkuyorum gurbetteyim yalnızım da daha çok korkutuyor. 😓 rabbim hepimizi bir sancıda kurtarsın inşallah . 🤲🏻
Nurr_cemre27 K1-fatma doğurdum 🤭çok şükür kurtuldum. Hiç tahmin etmemiştim bugun doğar diye şoktayım hala 😄