Gizmih Kızlar 24 kasım son adet tarihim 4+5 gözüküyor takvimde. Bugün peçeteyle kahverengi akıntı geliyor . Acile gitswm bakarlar mı
Ozlemetin Gizmih yerlesme lekesidir ben hamile oldugumu oyle anlamistim doktora gittigimde yerlesme kanamasi korkma dedi rengi donerse mutlaka doktora gorun ama kahverengi lekeden korkma canim
Derya2209 Gizmih merhabalar canim sen yinede git baktir rahim icindemi yada disinda Mi bakarlar en azindan. Benim kahve rengi de lekelenmelerim var ki ara ara hala oluyor fitil kullaniyorum. Durma git
Gizmih Derya2209 burdaki acilde kadın doğum yokmuş uzak bi hastaneye gönderdi onada o an gidemedim acaba şimdi gitsem bir şey yaparlar mı
dlk_2465 Bende 5 haftalık hamileyim 5 gündür peçeteye pembe akıntı geliyodu bugün doktora gittim rahimde kanama yok dedi ilaç başladı ben de çok korkmuştum ama korkulacak bişey yok yine de doktoruna söyle ilaç başlaması gerekiyosa başlar
Gizmih dlk_2465 yarına kadar devam ederse görmem lazım dedi . Ama benim bir kimyasalım var o yüzden korkuyorum