melekkizim_00 Sezeryan olalı 9 ay oldu kızlar 4.ayda adet oldum 3 ay falan normaldı adetim ama şimdi sonlarına doğru bildiğiniz kahve veya siyah akıntı geliyor 2-3 gün bu neden acaba ya?
Gunesila03 melekkizim_00 sağlık ocağı hemşiresine bir mesaj at canım onlar yardımcı oluyorlar olmazsa doktora bir görün
3babymom melekkizim_00 emziriyorsanız lekelenme duzensiz regl normal dedi doktorum ama hamilelik şüpheniz varsa doktora görünün belki ondan olabilir ara lekelenmeler
Dark melekkizim_00 emzirme varsa o süreçte bunları normal karşılıyorlar ama kadın doğuma gidip bir muayene olun tabi gene