İpek dışında ben hepsini beğendim. Nihayet Lidya liva lina lila luka falan dışında isimler duymak nasip oldu bu uygulamada😄 ben Leyla’yı işaretledim ama herşey Elifle başlıyor derler. Elif de çok güzel. Aylin de çok hoş, içinde Ay geçen isimleri çok severim. Ayda benim favorim Aylin de öyle. En çok sevdiğinizi seçin gitsin bence. Doğunca yüzüne bakın içinizden hangisi geçerse