Bugün kontrole gittim yine herşey iyi ve gelmek istemiyor kuzucuğum.
Aynı durumdayım 2 gün sonra 40 hafta olcak açılma da yok sancı da
39+4 teyiz hala minik hanımdan ses yok 🐣
39+5 bizimkininde asla gelesi yok😀
Merakla bekliyorum ne zaman nasıl gelecek 😃