naneli_seker canım bende 17 haftalıkken ilk defa tahminde bulunuldu. O zamana kadar hiçbir doktor tahmin bile söylemedi, 12 haftada özele gittim söylemedi 15 de devlete gittim 20 den önce söylemiyoruz dedi geçen hafta tekrar gittiğimde sordum net değil ama kız gibi dedi. Bi de kız bebekler aldırılıyor diye devlet 20 den önce cinsiyet söylememe kararı almış öyle çok duyum aldım bu platformda. Bende ilk gebeliğim çok merak ediyordum seni anlıyorum tabi ki önceliğimiz sağlıklı olması ama insan duramıyor işte