Bugün dopum yapalı 35. Günüm. Geçen hafta kanamam lekelenmem tamamen kesilmişti akıntım beyaza dönmüştü yıkanmıştım. Bir haftadır hiçbir lekelenmem yoktu bu sabah bi kalktım kii 🤦 Adet olmuş olabilir miyim ? Bu kadar erken olan var mı ?
Diğer doğumlarımda ne zaman olduğumu hatırlamıyorum ama kırkımız çıkmıştı. Adet mi lohusa kanaması mı nasıl anlayabilirim