Oznurtopal Merhaba. Bugün doktora gittim 32.haftadayım da sezaryen ihtimalini konuştu dönmeyebilir dönmezse sezaryen mecbur dedi. Dönerse sıkıntı yok zaten dedi. Sizin kaçıncı haftada döndü bebeginiz? Benim en başından beri makat bir de 😬
_almirasmom Oznurtopal 25 te dogum pozisyonundaydı 27 haftalıkken makat gelısıydı tekmelerı cok nadır gobek ustunde hıssedıyorum genelde kasıklarda doktor 34. Haftaya kadar zamanımız var 35 te catı muaynesı dedı :/
2022bebeki Oznurtopal 31 de döndü yürüyüş yaptim cok aktif hareket ettim squat hareketleri yaptim en sonunda döndü,zahmet oldu🤣
Hacerunl Ahuum ben de 30. haftadayım ve 2 gündür kasık ağrısından doğru düzgün yürüyemiyorum bile döndüğü için olabilir mi herkes ağrı olması normal diyor siz de buna benzer şeyler yaşadınız mı ?
Oznurtopal _almirasmom bana da öyle diyecek sanırım. Ben de sanki çıkacak gibi alt tarafımda hissediyorum tekmeleri 😁
Oznurtopal 2022bebeki yaa bunu ben de düşündüm de acaba erken doğumu tetikler mi diye emin olamadım 😵💫
elifcicek_07 2022bebeki merhaba. Bu hareketleri neye göre yapıyorsunuz acaba takip ettiğiniz biri mi var pilatese falan mı gidiyorsunuz
2022bebeki Oznurtopal Squattan tedirgin oluyorsaniz aktif yürüyüş yapip gun için de hareketinizi arttırabilirsiniz ya da YouTube da bunlar için güzel videolar var🤗
Diren_kama 35 haftadayiz kızımın kafası sağ göğsümun altında hâlâ dönmedi hep öyle duruyordu zaten yarın kontrol var ve büyük ihtimalle sezeryan tarihi verecek 😏
1991c Diren_kama ay benimde öyle 35teyiz kafası sağ göğsümün altında 30dan beri ahnı şekilde bekliyor 🥲