Travazol kremi hamileyken kullandınız mı? Ben 35. Haftamdayım ve 6 aylık hamiliğimden beri enfeksiyon için içtiğim antibiyotiklerden yan etki aldım ve genital bölgemde kaşıntı sonrası mantar oluştu önünü alamadım artık beni çok yoruyor. Doktorum krem fitil filan vermişti ama faydasınj görmedim. Ben kendim sordum travazol kullanabilir miyim diye olur dedi bugun. Ama ben yinede kullanıp memnun kalan ve kalmayanlara sormak istedim. Benim için önemli olanlardan biride hamileyken kullandınız mı