aybukekurt55 yok yok değil canım uçak biletlerimizden konaklama ucretlerimize kadar herşey diye hesapladik .yoksa benim merkez tüp bebek için 16 aldı testler için 5 embriyo dondurma işlemi için 9 bin aldı ama ilaçlar zaten belini bukuyo insanın.hamile kaldıktan sonrada ilaçlara gecam ettik 15 günde bir 1500 lira ödedik hep ki sürece mayista başladık temmuzda transfer olduk siz düşünün artık .o yüzden mebla uçuyor