Baharcdemir ayyy hadi hayırlısı olsun sağlıkla doğsun inşallah bebis 🤗 ben daha yolun başındayım 15+2 deyiz 🐣 ilk dogumum normal oldu o yüzden bununda normal olmasını isterim oldum olası hastaneden ve ameliyattan korkarım 😮💨 o yüzden sezaryandanda çekiniyorum biraz ben, kimisi sezaryan daha iyi diyor tercih meselesi tabi Rabbım hayırlı doğumlar nasip etsin çiçeğim 💞