Seda06891 ben de 10 ay önce 8 haftalıkken kürtaj olmuştum kalbi durmuştu bebeğimin ilk gebeliğimdi, şimdi yeniden hamileyim 18 haftalık olduk bile 🥰 hep duyduğum bi söz bu dünyada rızkı varsa ne yaparsan yap dünyaya geliyor gerçekten çok doğru. Bende ilk başlarda çok korkuyordum ilk haftalar dikkat ettim dinlendim ağır işler yapmadım bol bol yattım bi sorun çıkmadı şu ana kadar elhamdülillah. Bi de ilk gebeliklerde çoğu kişide duydum düşük vs. Olabiliyormuş. İnşallah sağlıcakla kucağımızı alırız bebişlerimizi 🌸