Kızlar son adet tarıhıne göre 7+1 olmam gerekirken 6+2 gözüktü bugün kalp atışınıda duyduk doktorum herhangi bir sorun yok dedi sadece geç döllenme olmuş olabilir dedi aranızda böyle birseyle karşılaşan oldu mu olduysa haftasını sonradan yakaladı mı ?