Hilalbeby Mustafayigitvebeytugannesi benim bebise de bakabilirmisiniz 12 haftalık çok merak ediyorum belki gorursunuz tahmin
My47 https://imgyukle.com/i/J1Ro6A https://imgyukle.com/i/J1RPTU banada tahmin yaparmisiniz 13 +4 gunuz
Nurrmerttt- Hilalbeby Bilemem tabi tahminimce erkek arkadaşlarım hep hamile ultrason resimlerini kıyasladıkça anlamaya çalışıyorum son kararım yine erkek ☺️ Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏼🌸
sumeyraacyg Mustafayigitvebeytugannesi https://www.hizliresim.com/4lw1e3t Banada bakar mısınız bugünden yeni görüntüsü
Mustafayigitvebeytugannesi sumeyraacyg canım daha çok küçük ama erkek gibi geldi büyüyünce bir daha bakarım.
bgmdmncnr Hilalbeby foruma giriyorsunuz daha sonra alt alta 3 çizgi var ordan fotoğraf yükle diyorsunuz
bgmdmncnr bgmdmncnr tahminleriniz için teşekkür ederim doktorum %90 kız dedi umarım doğru çıkar tabiki öncelikle sağlıklı olması 🙏🏻
sumeyraacyg Mustafayigitvebeytugannesi https://www.hizliresim.com/ga88g1f Merhaba biraz daha büyüdük bakar mısınız 🥰
sumeyraacyg nergis_a https://www.hizliresim.com/ga88g1f Merhaba bir daha tahmin eder misiniz bu sefer büyüdük biraz 🥰🤩