chnymn Merhaba doğumdan sonra yenidoğan için kontroller için özel hastane bakıyor mu yoksa biz devlete geçebilir miyiz nasıl olur süreç ?
A_syma chnymn Ilk önce ozelde muayene olduk. Ilk takip ucretsizdi. Isitme ucretsizdi. 1 ay kontrolunde verdik ilk ucreti. Sonra istedigim yere gittim. Farkli hastane , farkli doktor , bazen tıp , bazen cocuk hastanesi.
gkcnn İlk önce doğum yaptığım özel hastaneye götürdğm sonra devlete götürmüştüm memnun kalmayınca özele tekrar döndüm