Kizlar bugün kontrolümüz vardı 34+0 olduk devlet hastanesine gideyim hem nst gireyim dedim çünkü 32. Haftada erken doğum riskin var bebek aşağıya çok baskı yapıyor demişti özeldeki doktorum nstde sancı çıktı doktor serviks boyuna baktı 2 2.5 cm kısalık var dedi Ankara şehir hastanesine sevk etti Ankara şehir hastanesine geldim burdaki nstde de sancı çıktı şuan serum taktılar sancılar geçsin diye dua bekliyorum sizden 🥺 kızımda da bu haftalarda olmuştu hastanede yatmıştım ciğer geliştirici yapıp sancıları durdurmuşlardı 37+3 doğmuştu kızım inşaAllah minik beyefendi de bekler 37yi🥺 kilosu 2426 olmuş kızım da 2510 doğmuştu şuan aşırı strese girdim 🥺 dualarınızı bekliyorum 😥🤲