NASILASK Kızlar catlaklar ne zaman olusmaya başlıyor catlak kremi kullanıyormusunuz kullanıyorsanız önerirmisiniz 😍💕😘
BurcuakirGlec NASILASK 14 15 haftalıkken lierac kullanmaya başladım 36 dayım hiç çatlağım olmadı insallahda bundan sonra olmaz 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 Akşamları yatmadan önce sürüyorum gündüzleri unutuyorum 😐🤗🤗
deletedmom734 NASILASK 32.haftadayım göbeğimde sıfır çatlak bişey kullanmadım bacaklarım çatladı az az
Tosbik NASILASK 34 haftalik hamileyim hicbsy kullanmadim cok şükür simdilik hic catlak olmadi. Bnce yapı meselesi
mucizemizibekliyoruzz NASILASK mustela kullanıyorum 35. Hafta çatlama yok. Ama öncelikle bol su içmelisiniz
eymenimoglusum Vallla 3 aydan beri kullaniyorum yaglar kremler hic fayda etmedi😁 genetik ne yazik ki anneye ne olduysa oyle oluyor valla