Burada neredeyse bütün doğum hikayelerini okuyan biri olarak kendi hikayemi uzun uzun yazmak istedim çünkü bu başlığı açmayı çok istedim..
19 aralık gece saat 02:00 gibi belden ara ara ağrı vurmaya başladı ama rahatsız edici değildi uyuya kalmışım sabah kalktığımda ağrım yoktu gün içinde 14:00 gibi tekrar vurmaya başladı ama bu sefer hamileliğimin başından beri olan ağrılarımdan çok farklıydı bebeğimin geleceğini hissediyordum. Ağrılarım şiddetlenmeye başlayınca duşa girdim yarım saat kalmışımdır daha sonra evi dip bucak süpürdüm ve eşime mesaj attım “sanırım doğuruyorum” diye 😀
Eşim geldiğinde saat 17:00 civarıydı doğum planımızda dayanabildiğim kadar evde durmak vardı ve öyle yaptım. 2 saat evde eşimle birlikte evde açılma için yapılabilecek herşeyi yaptım pilates duş egzersizler..
19:00’da hastaneye gittim nöbetçi doktora girdiğimde açılmamın 2-3 cm olduğunu söyledi ve nts ye bağlandım. Yatarak sancı asla çekilmiyormuş gerçekten 🫢 20 dk sonra tekrar kontrole geldiğinde açılmamın 4-5 cm olduğunu söyledi ve yatışım yapıldı. Eşime yatışım yapılmadan kimseye haber verme demiştim öyle de oldu. Bir kişiye haber verdik o da herkese 😀
Saat 20:00’ da ebeler beni pilates topuyla duşa soktular yapıcağım hareketleri gösterdiler ve 2 saat duşta kaldım. Sıcak su o kadar iyi geliyordu ki bıraksalar orda doğurmak isterdim 😀 Ben bağırdıkça annemin, ablamın gözlerinden süzülen yaşları, babamın hastaneden çıkışını, eşimin gözümün içine bakışlarını, abimlerin çaresiz bekleyişlerini asla ve aslaaa unutamam çok değerli ve güzel anlardı. 🥹
Saat 22:00 civarı da doğumhaneye indim ve suyum patlatıldı yarım saat içinde de açılmam tam oldu. Ebelerde çok şaşırdı bu kadar hızlı açıklık olmasına bu arada 9 ay boyunca topun üstünden inmedim hiç yürümediğim kadar yürüdüm hepsinin karşılığını da aldım. Neyse ebelere tahminen ne zman doğururum diye bağırırken doktorum geldi o an sanki annem içeri girmiş kadar sevindim 😀
Bitmiş bana bişey kalmamış dedi iki kere ıkındım, eşimi içeri aldılar veee ağlama sesi.. 🥹
19 aralık 23:05’de 38. Haftamda oğlumu kucağıma verdiler sanki sancıları ben çekmemişim bağırmamışım gibi herkesin anlattığı gibi kuş oldum resmen.
2-3 dikiş atıldı üstümü giyindim ve yürüyerek odama çıktım ailem kapıda beni bekliyordu onları görünce tekrar ağlamaya başladım herşey hayalimdekinden daha güzeldi çok şükür Allah bu duyguyu isteyen herkese nasip etsin.
Ben uzun yazmak istedim sormak istediklerinizi seve seve cevaplarım 😊