Lilya_pn Hanımlar yeni anne oldum. Bebeğim 3 aylık anne sütü ile besliyorum. Göğüslerim sarktı ve yumuşadı. Kızım 8 aylık olunca anne sütten keseceğim. Sonra emeliyat olmayı düşünüyorum. Daha önce yaptıran oldu mu? Ağrılımı çok? Ve ücretler nasıl şu an?
Siyahdnz Lilya_pn canım evladın hayırlı olsun saglıkla buyut ama daha çok yenisin bebıs emsın ıstedıgı kadarr sonra düşün bunu derim tabi kendi kararın 🌺🌺
cansualisa Lilya_pn karın yağı gerdirme olacaktım hamile kaldım kaldı o ara burnumu yaptırmıştım. O ara sormuştum 17 bindi ben vazgeçtim küçük aman dedim aha sımdı dogurucammm büyüdüler😀😀😀
Deletedmom_27 neden 8 aylik 2 yasa kadar emzirebilirsin acelesi yok ameliyatin bide tekrar anne olmayi dusunmuyor musun estetige ondan sonra karar versen
Lilya_pn Deletedmom_27 Siyahdnz Teşekkür ediyorum yorumlariniz icin. Ben yurt dışında yasiyorum cevremde ailemde herkes 6 ya da 9 aya kadar emzirdi bebegini. Yeterli diyor herkes bana. Bende açıkçası yeterli diye düşünüyorum. :/
Deletedmom_27 Lilya_pn ben hollandaliyim :D doktorlar 2 yasa kadar devam ettirdi kardesim 2 bucuga kadar emdi