oyaa90
Annem bana doğum hediyesi olarak xiaomi aldı kendine kumtel, xiaomiyi bir iki kere kullandım şu an kendi evimde olmadığım için ama kumtel derim kesinlikle 3,5L ikisi de bizdekilerin.
Gerekli mi eğer çok yemek yapıyorsanız ve ızgara tarzı gerekli.
Mesela buzlu köfte ve elma dilim patates 20 dakikadan az sürede pişiyor kumtel de ve mis gibi oluyor.
Fırın ve ocak derdi yok sıfır yağ ile pişiriyorum birde.
Bekletirseniz o yağ ile kokusu oluyor ama bende duman vs. olmadı.
Dün kuzu pirzola yaptım, içi sulu mis gibi oldu 10 dakika olmadan pişti.
Tavuk kanat yaptım, kesikler atarak o da mangal tadında oldu çünkü fırında yaptığımızda sulanıyordu ben döküm tava kullanıyorum genel de eşimde steak tarzı sevdiği için ama gerek kalmayacak gibi.
Kumtel fiyat performans ürünü bence, tatlı hiç deneme fırsatım olmadı.
Karışık kızartma denedim, sadece patlıcan çok yavan oluyor yağda ki gibi olmuyor ama gerisi çok iyi 👌🏻
Ocak kirlenmiyor, fırın açılmıyor, koku yok ve bazı yemekler sıfır yağ ile.
Gerekli gereksiz olması sizin beklentilerinize bağlı ☺️