Selamlarr:) İlk bebeğimi 6 ay önce cennete gönderdim☺️ Şimdi bebeğim abi oluyor:) 6+3 bugün 2 gün sonra ilk doktor muayenesine gideceğimm bebişimle ilk tanışmaa çok heyecanlıyımm🙂🙂🙂 Kese ve kalp atışı duyarız inşaAllah🌸
Sizde durumlar nasıl yeni hamişlerr:) Tanıştınız mı bebişlerinizle 😃