Eksik bir şey varsa yazabilir misiniz 😇
10 ocak sezeryan dedik ama erkende olabilir
Kendim için ⬇️
1 uzun kollu elbise gecelik
2 adet önden düğmeli pijama takımı
2 adet çorap
1 adet emzirme sütyeni
1 paket depend
Göğüs ucu kremi
Yastık kılıfı
Lohusa tacı terliği
Cross terlik
Hastane çıkışında giymek için triko takım
Tarak, toka
Bebeğim için ⬇️
4 adet takım (pijama ve üstü, şapkası, eldiveni, çorabı)
1 adet welsoft patik
3 adet uzun kollu zıbın
1 welsoft battaniye, 1 nohut battaniye, 1 penye battaniye
2 adet penye yelek
15 adet bez, ıslak mendil, pişik kremi
Biberon, emzik
Ayrıca
Pet bardak, karton bardak, kaşık
Nescafe gold
Humana çay
Havlu peçete
1 adet yüz havlusu
Puset
Ekstradan bebeğe mama alacağım
Aklıma gelenler bunlar koyduklarım 😇
İç çamaşırı koymayacağm geçen senede sezeryan oldum depend yeterli
Makyaj da giderken yapacağım hastanede yapmam
Giderken kuru incir, kuru dut, üzüm ve kayısıdan oluşan hoşaf yapıp götüreceğim