Bnmv-1 Kızlar doktor açılmama bakmadı nst girdim sancımda çok ufak çıktı bu arada devlete gidiyorum özel gibi ilgili olmuyor bebek kilosuda 3500 olmuş inşallah bu hafta doğumum olur
Nuraaaa Bnmv-1 37 de hafta sonu gittim acilden girişle benimde 10 dk arayla gelen doğum sancılarım çıktı Tez zamanda bebişleri kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲