Selam kızlar bugün sogan kürüne başladım, uygulayan ve faydasını gören varsa cevaplayabilirmi. Sogan kürü sadece sabahları içilse yeterli olurmu günde 2 defa icebilecek gibi hissetmiyorum .Birde sogan 5 dk mı kaynatilmali? Uygulayıp gerçekten faydasını gören biri aydinlatabilir mi ? Teşekkürler