incitanem94 gokceyes kötü 😂😂 2 3 kere bastırdılar ben de çığlığı bastım her seferinde. Ama çok uzun sürmüyor düşünme bunları şimdiden 😁
Bernnnaaaa gokceyes alttan muayene neden yapılmış ki onu anlamdım bana yapılmadı karnıma 2 kere bastırdılar. Zaten o zaman acınız oluyor o da saniyelik bastırdığı içim fazla birşey hissetmiyorsunuz 😂
Dark gokceyes benim karnıma basılmadi o kanamasina bakılıp yapılıyor sanriim herkese yapılmıyor, benim karnımda minik torba vardi Alttan muayene de uyuskken yapılıyor hissedilmiyor
incitanem94 Zeynepbsk herkese yapılmıyor sanırım ya. Yapılsa hatırlamama şansınız pek yok bence yapılmamıştır sizede😁