Curcu Merhaba,evet 30 ocakta yaptım.Zorunlu sezeryan oldum.Her şey çok güzeldi.Ebeler hemşireler hasta bakıcıları sürekli gidip gelip ilgilendiler.Doğumum da çok rahat güzeldi,ameliyathaneye gülerek girdim doktorum gelene kadar konuştuk herkesle sohbet ettik.Doğum sonrası da sürekli gelip ilgilendikleri bakım yaptılar :)