Merhaba 39+2 hamileyim. 01.01 tarihinden sonra doğum fiyatında 6bin tl fark olacağı söylendi bende normal doğurmak istiyorum . Yılbaşına kadar doğurmak istiyorum. Şunu yaptım bunu yedim sancılarım başladı dediğiniz bir şey var mı her gün 5-6 hurma yiyorum .