Ben iki doz kizimda vurulmustum..Bu hamileligimde bir doz kaldi dediler igneyi vuruldum hemen sonra tetenoz asilarinin kaldirildigi haber cikti..Google ya covit 19 yazin cikan paragrafin basinda kucuk bir uyari Ası olma yaziyor …milleti deney olarak kullandilar simdide aşı olma yaziyor