Gulcnny_2852 Kızlar, kız bebek için önerileriniz nelerdir aranızda beğendiğiniz kız ismi varmı çok kararsızım yardım ederseniz sevinirim
Narinsuu Gulcnny_2852 ben de arıyorum eşim Ece diyor ama içime sinmiyr benim Elizan. Elisa duru doğa Berra bu tarz isimler daha hoşuma gidiyor benm
Esoo0698 Gulcnny_2852 Bebim ilk kızımın adı Asya Melek. Şimdi tekrar hamileyim eğer kızımız olursa onuda Ayda Miray koymayı düşünüyoruz 🌸
tunasmom Gulcnny_2852 eğer kızım olsaydı aklımda bir kaç isim vardı ama cinsiyetini öğrendik erkekmiş aklımdaki isimleri sana önereyim, Nil, Arya ,Pera isimleri olabilir
Eren_umay2 Gulcnny_2852 bizde Öykü Mina veya Öykü Liya koymayı düşünüyoruz son 2 ay kaldı birinden birisi artık