Arkadaşlar şuan da 25+1 haftalıgım . 20 haftama kadar dış yaptırdım doktor izni ile düşlerimden tedavi görüyordum . O yüzden hamile olduğumu öğrenince korktum yarıda bıraktım ama 7 haftamda başlayan şiddetli ağrılar vs derken doktorum izin kagifi çıkardı ve 7-15-18-20 haftalar da diş tedavim vs devam edildi . Şuan ise ön iki disimden sol taraftaki ön dişim çok sızlıyor ama ağrısını anlatamam içten dişin üzerindeki damak şişmiş iltihaplandi sanırsam dıştan birşey görmedim ama ağrısı o şekilde . Doktoruma daha yazmadım bir sizlerin bilgisi var mı diye sormak istedim . İltihaplı dişin bebeğe bir zararı var mıdır ?