Minikbalpetegim Kızlar nifty test ile fetal DNA testi aynı şey mi? Değilse arasındaki farkı bilen var mı?
passion35 Minikbalpetegim ikisi de aynı şey anneden 1 tüp kan alınıyor bebeğin kromozomlarına bakılıyor, down sendromu gibi hastalıklar için, ayrıca cinsiyeti de erkenden öğrenmiş oluyorsunuz
Dnzmom Minikbalpetegim aynı şey cnm, bende pazartesi günü kan verdim. Panorama firması yaptırıyoruz, Kan Amerika ya gidecek orada değerlendirecek, Türkiye de de yapılan varmış belki daha uygundur.Kanı 13+0 da verdim,sonuç 15 gün içinde belli olacak.
ballibocek Minikbalpetegim nifty, fetal DNA testinin bir türü. Bir de panorama diye bir fetal DNA var..
Minikbalpetegim Milazk çok teşekkür ederim. Bende yaptırmayı düşünüyorum nerede yaptırdınız ve ücreti ne kadardı paylaşabilir misiniz rica etsem 🥰
Milazk Minikbalpetegim ben Gaziantep te yaşıyorum Sanko hastanesine takipli olduğum doktorum panoramaydı galiba İpek İrez diye bi hanımefendi ilgilendi eve hemşire yolladılar kan aldılar ücret de 350 dolardı canım
Minikbalpetegim Milazk inşallah güzel sonuçlar alırsınız teşekkür ediyorum tekrar 🙏 birde tam olarak kaçıncı haftada yaptırdınız doktorum 11ile 14üncü haftalarda yaptırabilirsin dedi ben 12de yaptırmayı düşünüyorum
Milazk Minikbalpetegim amin inşallah Allah razı olsun inşallah canım 9. Haftadan sonra herhangi bir gün yapabilirsin bence yap çünkü malum dolar durumu ortada
Minikbalpetegim Milazk evet bende yeni yıl gelmeden yaptırayım diyorum cuma günü 12 hafta oluyor tam o zaman yaptırayım diyorum sonuçlar da 1 hafta içinde belli oluyor diyorlar 13. Haftada da doktoruma giderim sonuç için 😊
bernaaacoskun Ben 12. Hafta da yaptırmıştım. 9. İş günü sonuç gelmişti. 4 ay önce falan 5500Tl vermiştim ben. Dolar kuruna göre fiyat değişiyor.
Minikbalpetegim bernaaacoskun evet dolar üzerinden hesaplanıyormuş bakalım bana ne kadar fiyat verecekler 🤷🏻♀️😃
KeremikoBayky Dnzmom benimkide Abd ye San Diego’ya gitti haziranda ama sonradan pişman oldum keşke Tr’de yaptırsaydım. çocuğun Dna’sı yurtdışında birilerinin veri kaydına girdi inşallah kötüye kullanım gibi bir durum olmaz aklımdan kötü kötü şeyler geçiyo evham yapıyorum
Minikbalpetegim buseeep ben genoks ile görüştüm ama sizin yaptırdığınız yerin iletişim bilgilerini bilmiyorum rica etsem paylaşma şansınız var mı 🙏😊
buseeep Minikbalpetegim İstanbulda Ercüment Bey ilgileniyor ben onunla görüşmüştüm numarası 0 (542) 550 50 81
Dnzmom KeremikoBayky açıkcası hiç düşünmedim veri kaydı olayını, ilk gebelik te genoks a yaptırmıştık, hastane orası ile çalışıyordu.Kötü şeyler aklımıza getirmeyelim bence😊 şuan tek düşündüğüm sağlıklı olması.