Hilaynur Kızlar coraspin kaçıncı haftda bıraktınız bıraktıktan sonra sorun yaşadınız 33+4 üm devlet hastanesi 36 ya kdar kullanacaksın dedi , özelede gidiyorm orasıda 34 de bırak dedi ama erken bıraktıktan sonra sorun yaşarmıyım endişeliyim
SosyeteMantisi Hilaynur 26 haftalık hamileyim oksapar ve coraspin kullanıyorum .Özel takipliyim banada doktorum 36. Haftada bırakacağımı söyledi.
Melike_nur53 Hilaynur banada doktorum 32. Haftaya kadar demişti perinatolojiye detaylı için gittiğimde 36 demişti cuma kısmetse kontrole gidicem ozaman kadar kullanırım bakalım ne dicek doktorum
2022bebeki Hilaynur 35 te birakacagim ben de sizin gibi tedirginim o yüzden 36 ya kadar devam edeceğim galiba🤣🙈