Seh999 benimde bat 1ocak 6gun kaldı bende merak ettim test yaptım ama negatif 😊 bile bile yaptım daha erken zaten birde yaparsam cuma günü yaparım diyorum aslında bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti dışında hiç bir belirti yok göğüs hassasiyeti zaten 3aydir yumurtlama döneminden beri yoğun yaşıyorum onu belirti olarak görmüyorum bile rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🤲