ayse171923
Geçen sene yüksek tansiyon ve protein kaçağı yüzünden erken doğum yaptım. Bu sene yine hamile kaldım. Eski doktorum üniversite araştırma takipli ol dedi ama devlete gitmek istemedim. Bu doktorum 7 haftalıkken coraspine başlattı. Kilo istemiyorum dedi alırsan tekrar preeklampsi olursun dedi. Yemeklerde az tuz önerdi. Şimdi 37+1 oldum. 24 saatlik idrar tahlili verdim 2 defa birinde 238 mg çıktı protein kaçağı diğerinde 185 mg. Bu son 2 haftadır bebeğim 250 gram almış 😕 coraspini 33 haftalık iken bıraktım galiba ondan dolayı almıyor protein kaçağı engelliyor. Şu an tansiyon yok ama protein kaçağı var toplam 8 kilo aldım 14 gün sonra doğum