Tubatgn evet ben de bu düşüncedeyim aşırıya kaçmadan yenir ben sakatat bile yedim yani annem yaptı ama temiz yapar ondan başkasında yiyemem mumbar derler ya ondan yedim dedim ayda yılda bi yiyorum zaten pizza yeyim dedim sabaha kadar kustum ama eşime bişey olmadı bana dokundu anlamadım şimdi korkudan o ağrıları tekrar çekmemek adına ben dikkat ediyorum yediğime içtiğime 🙏🏻🥰