Denizbetul Kızlar 32+5 günlük hamileyim kasılma denilen şey karında sertleşme mi oluyo tam olarak bilmiyorum
Sbl25 Denizbetul evet canım sertleşme oluyor ve bebek biyere toplanıyor sertleşiyor göbeğin şekli değişiyor 😊
sudamlasi Denizbetul karnın bi tarafı tepe oluyor o bölge sertleşiyor bazen ağrılıda olabiliyo değişik bi ağrı. Kasılma geçince sende de rahatlama oluyor☺️
Smyre Sbl25 Acaba sertleşme ne gibi durumlarda tehlikeli yada tehlikesi var mı bir yerde sürekli sertleşmesi
Sbl25 Smyre canım bende son bikaçgündür 10 defa falan oluyordu bugun doktoruma gittim nstye girdim sancı cıkmadı hareketleride normal bi sıkıntı yok dedi çok şükür bunlar normal ama cok fazla olursa ve düzenli olursa gel dedi.
KonulRaul sudamlasi a bendede oluyor son zamanlar daha cok,uzuntu stres yawiyorum 25gundur.cook sert karnim.bizde burda ona tonus deniyo
Denizbetul Smyre bende öyle son zamanlarda erken doğumları o kadar çok duyuyorum ki onun için merak ettim bide yarın doktora gidicem doktora sorayım
sudamlasi Smyre bebek alanı daraldığı zaman hareketlerde azalma oluyo ama kasılmalar doğuma hazırlık oldugu icin fazla olursa doktora görünmekte fayda var nst ye bağlanırsın.
sudamlasi Denizbetul 3 gün önce fazla kasılmadan dolayı doktora kontrole gittim bu şekilde söyledi nst ye bağladı rahim ağzımı ölçtü çok şükür ki bi sorun çıkmadı. Ama bundan sonra hep nst ye bağlanacakmışım tedbiren.
sudamlasi KonulRaul çok olursa mutlaka muayeneye git ciddiye almadığımız şeyler bazen ciddi olabiliyo. Nerede yaşıyorsun😊
Denizbetul sudamlasi benimde 27. Haftamda kasık ağrımdan dolayı rahim ağzına kısalığına bakıldı bide nst yaptırmıştı doktorum çok şükür o zaman bişey çıkmamıstı ama sertleşme son 1 haftadır oluyo onun için merak ettim yarın tekrar gidicem hastaneye doktorum yine nst ister herhalde
KonulRaul sudamlasi gitdim kan tahlillerime gore karar verecek.ama ben nekadar doktor yanina gitsemde iyi olmuyorum,cunki annemi kayipetdim(azerbaycan
Smyre Sbl25 Ben de önceden de oluyordu bugün ki kontrolde 2 kes kordon bağı dolandı boynuna gevşek şekilde dedi 3 gümde bir nst ye gel hareketlerini kontrol et dedi dua edin bana da her an hareketine bakar oldum uyusa bile korkuyorum 34+4 olduk