arkadaslar şeker yüklemesi yaptıracaktım suan 26 haftalıgım, gittiğim perinatoloji uzmanına sordum ne kadar yükletmem lazım diye oda ailede seker var mı dedi yok dedim açlık tokluk bakalım önce eğer gerek görürsek seker yüklemesi yaptırırız dedi. çok güvendiğim beğendiğim bir doktor doçent sonucta ama ne bileyim yinede bir yanım ama yaptırsam mı diyor. açlık tokluk normal düzeyde olup seker yüklemesinde yüksek sonuc cıkan oldu mu acaba?