rachelgreenn Kızlar ne göğüs ağrım ne bulantım var bugün çok endişeliyim soğuk algınlığına yakalandım sabah serum taktılar parol rahatlatsın diye kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Sizde de belirtiler tamamen kaybolup geri geldiği oldu mu 1 kayıbım var kalbi durmuştu aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum
hzl040823 rachelgreenn bazen günün gününe tutmuyor canım ama baktırmakta fayda var kayıp yaşadığın için. Allahım korktuğunu yaşatmasın inşallah sağlıklıdır bebişin😇
Leilani rachelgreenn Evet bende de oluyor. Başta çok korkmuştum ama doktorum çok normal olduğunu söylemişti arada gidip gelebilirlermiş. Bazen bir iki gün bazen ise bir kaç hafta hiç belirtim olmuyordu
rachelgreenn hzl040823 aminn inşallah yarına randevu aldım. Ya ben doktorlardan da çok çekiniyorum daha kontrolüme var neden erken geldin der diye
butterfly35 rachelgreenn onların da işi o kuzum öyle düşünme erkeni geçi yok korktuysan bilgisiyle seni rahatlatacak tek kişi o
hzl040823 rachelgreenn korkmayın bi şey olmaz kayıp yaşadığınızı belirtin sonuçta saçma sapan bi şey için gitmiyorsunuz🙂
Deletedmom_116 İlk haftalar iki haftada bir gidiyordum önceden benimde kaynım var ve benide zehirliyodu nerdeyse Sonradan sormadan alıştım Stres yapmamaya
Sisife Ben 8. Haftada koşa koşa belirtilerim kayboldu diye doktora gittim, ikiz gebe olduğumu öğrenip döndüm😄 endişe etmeyin, ilk başlarda öyle oluyor sonra tekrar başlıyor
rachelgreenn Sisife biraz rahatladım sizleri okuyunca yarın ben de iyi olduğunu görüp rahat ederim inşallah dualarınıza ihtiyacım var 😇
Leilani rachelgreenn amin inşallah. Hayırlısıyla hepimiz kavuşuruz bebeklerimize sağ salim inşallah 😍