Seyda-34 Selamlar🌸geçen hafta 2 li test için kan verdim bugün çıktı doktor kontrol etti düşük risk ama yaşa takılmış dedi yaşım 27 ve aspirin verdi. Perinatolojiye gmzükmen gerekiyor dedi. Aspirini içip içmemekte kararsızım kullanan var mıdır acaba
catandgirlmom Seyda-34 bence burada ki kimse doktorunuzdan iyi bilemez, yanlış yönlendirilmeyin buradan, eğer şüpheniz varsa 1 doktora daha görünmenizi tavsiye ederim 😊
Ummu1234 Seyda-34 aspirini bende içiyorum bebeği besleyen damarda daralma olduğu için eğer kullanmazsam ileri ki dönemde bebeği beslemezsn zayıf doğar dedi. Ama sizin durumunuzu bilmediğim için karar sizin tabi ki
DilekYasar Seyda-34 riskli gebeliğim yok çok şükür ama bende aylardır Aspirin kullanıyorum tüp Bebek yaptırmıştım
2022bebeki Seyda-34 Doktorunuz önerdiyse böyle bir durumda burdaki hiç kimse doktorunuzdan iyi bilemez , kararını da veremez 🤗 içinize sinmiyorsa başka bir doktora daha görünmenizde fayda var
Seyda-34 Yarın başka bir doktora randevu aldım sonucu onada gösterdikten sonra soracağım ilaç verildi diye bakalım ne diyecekler.