Aynurdrt Merhaba kızlar. Ben 19 haftalık hamileyim ve doktora gittiğimde doktor bana bebeğimin çok aşağıda olduğunu söyledi. Magnezyum verdi ve onu düzenli iç o yukarı çıkar dedi. Ama ben çok endişelendim. Bu durumu yaşayan oldumu. Hangi önlemleri almalıyım?
Narinsuu Aynurdrt bana da öyle dedi onuncu haftamda yavaş yavas yukarı çıkar dedi ama bence çıkmıyr kasik vajina ağrım var şiddetli ben ondan olduğunu düşünüyorum yarın tekrar gideceğim inslallah dayanamıyorum artık