Merhaba kızlar, geçen gün yine post açmıştım ikili taramada %90 erkek dedi doktorumuz ama sonucu bekleyeceğiz diye. Az önce doktorum aradı mailime karşılık,(adenovirüse yakalandım mail atmıştım bebeğe bir şey olur mu diye) ve nifty nin sonucu da gelmiş hiç bir sorun yokmuş ve bebek erkekmiş . Tahminde bulunan neredeyse tüm arkadaşlar erkek demişti,hepsine tekrar teşekkür ediyorum .Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💐🤲🏻