Zeynep_61_70 aynı şeyi ben yaşadım cumartesi günü doktoruma yazdım korkmamam gerektiğini söyledi bebeğin hareketlerini kontrol et, kanama devam ederse hastaneye git dedi yani ağrın vs bişeyin yoksa korkma ben ilçede yaşadığım için hastaneye gitmem çok zordu ama şansın varsa istersen gidebilirsin içini rahatlatmak adına