Merhaba gebelik şekerim var 1.saat ölçümünde 150 çıkmıştı. Diyet yapıyorum takip ediyoruz. Ama tatlı ihtiyacımı sadece meyveden karşılamaya çalışıyorum o da tabii porsiyonlu. Tabii ara sıra tatlı krizim tutuyor ne yapacağımı bilemiyorum. Siz ne yiyorsunuz canınız tatlı istediğinde ?