Eylemmmm Kızlar birinciyi olmuştum, özeldeki doktorum ikinciyi de olmamı istemişti,28 haftalığım, sağlık ocağında kalmamış şuan stok sıkıntımız var maalesef yılbaşından sonra gelin bakalım dediler. Ne yapacağız ? Özeldeki doktoruma da yazdım dönmedi henüz.
derosss Eylemmmm bende bu sabah gittim son kullanma tarihlerinde sıkıntı olduğunu ve yapılmaması gerektiğini söylemişler ben ilk dozunuda vurulamadım