Merhaba hanımlar şeker yüklemesi sonucu şekerim 165 çıktı doktor yüksek yarın aç gel 100 gr lik olandan ic dedi. Yani zaten 50 lik olanı zor ictim bir saat zor bekledim. Şimdi bide 100 Luk nasıl olur bilmiyorum. Birde ne kadar doğru 100 gr içmek kararsızım. Ne yapacağımı bilmiyorum.