benim öğreneli 4 ay oldu hala korkuyorum 😄 ilk gebeliğim, olsa 3 4 derim aamaaaan yatarak bakarım buna. hala daha diyorum vitaminsizlikten öldürecem çocuğu diye. göbekten nefret ederim, bu yaşıma kadar hiç göbeğim olmayan ben göbeğim çıkmaya başladı. hadi hamileliğe kasık ağrısı, bulantılara alıştım ama bu göbek çıkınca baştan başladı benim korkular. hamile pantolonu aldım gittim gönüllü bir şekilde, bence büyük başarı😄 kabulleniyorum galiba göbrğimin büyüyeceğini falan. ama bu korku çok normal, aşırı normal bence. değilse bile normal diyin, hamileyim ben hormonlardam kafam çalışmıyor düzgün, tamamen duygusal destek istiyorum 😄